Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~MyTrueColours | użytkownik

imię i nazwiskoMarta Olesińska adreswarszawa zarejestrowany16.08.2008 @17:27:58 ostatnio na stronie12.07.2013 @19:50:55

All art is quite useless.
[Oscar Wilde]


>>>>>


The longer you look the more meaning it gets.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty66 komentarze1205 posty na forum0

komputer / sprzęt
kanon kanonicznie używanych canonów

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~OpiumowePola    12.10.2009 @21:51:31
thx
~OpiumowePola    27.09.2009 @21:48:15
thx
~belie    27.09.2009 @20:48:00
ojej. aż mnie onieśmielasz. sprzęt... D60, kitowy obiektyw, więc bez szału, ale nie jest zły.
myślę, że bardziej szczęście. i na szczęście ładnie pozowała i nie uciekała. :P
~dymek92    27.09.2009 @20:47:28
wiśniówka i jest moj ; > ?
~drHamster    27.09.2009 @20:47:04
Nie ma za co Miłej zabawy
_______
"Do puki walczysz jesteś zwycięzcą" - Augustyn z Hippony
~drHamster    27.09.2009 @20:45:25
Program "Machinery" służy do produkcji HDRów ale nie tylko. Ja używam go właśnie do wyostrzania detali. Prosty w obsłudze i daje masę możliwośći.
Link http://www.marekduda.pl/machinery/
_______
"Do puki walczysz jesteś zwycięzcą" - Augustyn z Hippony
~dymek92    27.09.2009 @20:42:35
to podeślij, mi kogoś dobrego z wawki dzwo to nie daleko koło 130 km ;p
~dymek92    27.09.2009 @20:38:37
wiem wiem, ale wiatr wtedy był i jak już wyszło z palącą, to model "szwankował" ;p
~Dawid11    27.09.2009 @20:37:00
dziękuje
_______
~drHamster    27.09.2009 @20:36:04
No to już jest troszkę nowszy sprzęt niż Zenit. Nikon D5000 + Nikkor 18-55mm.
Nie obyło się też bez obróbki w "Machinery" i "PS4".
_______
"Do puki walczysz jesteś zwycięzcą" - Augustyn z Hippony
~drHamster    27.09.2009 @20:34:00
Również dziękuję i również pozdrawiam
_______
"Do puki walczysz jesteś zwycięzcą" - Augustyn z Hippony
~wrrredziucha    27.09.2009 @13:44:02
dzięki
~arras    23.09.2009 @21:54:10
A z tym tłem to sekret metoda własna :P
~OpiumowePola    23.09.2009 @21:38:15
co ps do wolanie rawa, cz-b, krzywe, poziomy, doge&burn a w sumie to roznie bywa
~OpiumowePola    23.09.2009 @21:31:46
thx
~rafalw1    23.09.2009 @19:59:09
dziękuję serdecznie to mój pierwszy fotomontaż, zdecydowanie preferuję fotografowanie pozdrawiam
~DragonikPL    23.09.2009 @19:52:49
Cefalu, Sycylia
~Scholastyka    22.09.2009 @11:27:10
_______
"Im bardziej dana cywilizacja zrozumie, że jej obraz świata jest fikcją tym wyższy jest jej poziom nauki"
~TeGESi    21.09.2009 @19:36:19
żaden fotoszop ^^,
sepia i Nikon D700 with (tym razem) Nikkor AF-S 24-70mm
szkoda że pożyczony
_______
"Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość" - Albert Einstein.
~uwierz    21.09.2009 @17:41:12
dziękuję ; --) tak tak, na piecyku od mej gitarrry;d
~aniak251    21.09.2009 @16:49:37
dzięki = ) pzd.
_______
zapraszam do siebie...komentujcie digarciki...
~Madziorrka    21.09.2009 @16:44:44
dzieki ;* a ja lubie takie komentarze
~wyluuzuj    21.09.2009 @15:32:33
dziękuję :D
a temu Panu na zdjęciu jestem także bardzo wdzięczna, hehe :P
pozdrawiam
~dymek92    21.09.2009 @14:55:12
b&w fajne, ale szkoda mi tych pięknych kolorów . na szarą jesien sie pomyśli... chociaż czy będzie trzeba coś zmieniać? ;p
~olalolo    21.09.2009 @14:27:57
małpka canona i krzywe w ps'ie.
1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt